Land of Ice

Z Multimediaexpo.cz

Land of Ice je online tahová strategická hra, v níž ovládáte svůj kmen (klan), stavíte budovy mnoha bohů a rekrutujete z nich mocné bytosti, které vám pomohou proti démonům, kteří chtějí Land of Ice ovládnout. Čím déle hru hrajete, tím více možností se postupně odkrývá.

Obsah

Světy na Land of ice

Land of ice je rozdělen na 3 světy:

Heaven

Heaven je první ze tří světů, je určen pro nováčky na zaučení nebo na pohodovou hru pro zkušené hráče. V tomto světě nejsou démoni.

Hell

Hell je druhý svět, určen pro zkušené hráče. V tomto světě se objevují démoni, kteří vám znesnadňují postup. Hlavním cílem tohoto světa je dobýt 7 démonských pevností.

Battleground

Battleground je 3. svět. Zde se nevyskytují démoni, je určen především pro boj hráčů mezi sebou. Hlavním cílem je nasbírat co nejvíc run vítězství, které se získávají při aliančních válkách.

Bohové

Na land of ice je mnoho různých bohů a každý vám nabízí jiné stavby, ze kterých můžete následně rekrutovat armádu. Někteří bohové se můžou navzájem kombinovat.

Vulkán

Vulkán je ohnivý bůh, který je svými jednotkami zaměřen hlavní na útok, což z něho nenásilného boha, ale hráč si musí dávat pozor a musí si rozmyslet jestli vítězství v event za to stojí. Jednotky Vulkána mají speciální vlastnost - ohnivý štít, který ubírá nepřátelům, kteří s nimi bojují v tváří tvář životy. Vulkán se dá zkombinovat z dreaddem.

Dreadd

Dreadd je jeden z největších nekromantů, který byl tak mocný, že se po smrti dokázal vrátit zpět mezi živé. Za boha dreadda můžete mít 2 větve.jedna větev je zaměřena na obranu a jedna na útok. Obě větve se můžou mezi sebou kombinovat. U Dreadda je důležité hlavně dostatek lidí, bez nich Dreadd armádu nikdy nepostaví.Dreadd se dá kombinovat s Vulkánem.

Dralgar Imagar

Tento Bůh byl původně druid,který ale nezvládl sílu přírody a zemřel. Zároveň však ho tato magie nenechala úplně zemřít a Dralgar Imagar se vrátil zpět mezi živé. Tento bůh ze zaměřuje spíše na obranu, ač některé jeho jednotky jsou silně ofenzivní. Za tohoto boha je jednoduché hrát a někteří ho doporučuji začátečníkům. Tento bůh se dá kombinovat z Crinis, Dharem a s Ætherem.

Æther

Æther je bůh ledu je zaměřen spíše na obranu. Jeho jednotky mají po vetšinou schopnost zpomalovat protivníka, což může při dobré strategii rozhodnout bitvu. Kombinovatelný: Dralgar Imagar, Dhar, Crinis

Crinis

Tato bohyně na land of ice není zaměřena ani na útok ani na obranu, její budovy nestojí nic ,ale je těžké dosáhnout podmínek stavby. Crinis má v boji většinou hrozivé ztráty, ale Vaše vynahrazuje velkým doplňováním jednotek. Kombinovatelný: Aether, Dralgar Imagar.

Dhar

Tento bůh země je zaměřen hlavně na obranu, většina jeho jednotek na velmi silnou obranu, ale jednotky jsou však velmi drahé. Za Dhara je potřeba si zajistit pravidelný velký přísun zlata. Kombinovatelný: Dralgar Imagar, Aether.

Ghoro

Ghoro je gobliní bůh. Je zaměřen hlavně na útok na úkor obrany. Za ghora je jednoduché dát většinu eventů, ale ztráty bývají většinou obrovské. Ghoro to všech nahrazuje rychlým rekrutem a proto je to dobrý bůh na testováni, jak silný event to je. Ghoro se nedá z nikým kombinovat.

Ascedency

Ascedency je velmi silná i když velmi těžká na hraní. Je zaměřená spíše na útok a její nejsilnější jednotky jsou opravu velmi silné. Tato bohyně je bohužel povolena jen na světe hell. Nedá se s nikým kombinovat.

Boj

Boje patří na Lando of ice k jednomu z nejdůležitějších prvků hry.
Boje probíhají v 5 kolech.
V každém kole jednotky útočí od nejrychlejší po nejpomalejší (největší iniciativa po nejmenší)
1. kolo boje
Útočí hlavně dalekonosní střelci a začínají fungovat magie.
2. kolo boje
Začínají útočit i střelci.
3.kolo boje
Začínají bojovat i jednotky na blízko.
4. a 5. kolo boje
Tady už stejně jak ve 3. kole útočí všechny jednotky.
V 5. kole boj končí.
Druhy útoku
druh útoku 1 - boj meč proti meči, meč proti drápu, dráp proti drápu, sekera ... (atd.) bojuje od 3tího kola
druh útoku 2 - střelci - klasičtí střelci. střílí od 2hého kola
druh útoku 3 - dalekonosní střelci - balisti, katapulty atd. střílí v 1ním a 2hém kole.
druh útoku 4 - jednotka je schopná útočit jak na velkou vzdálenost tak i na blízko.

Války aliancí

I když je většina hry postavená na boji hráče proti serveru tak války alianci jsou výjimka. Na to,aby dvě aliance mohli mezi sebou válčit musí splnit pár podmínek.
1.Aliance musí mít minimálně 50procent členů.(5 - svět Hell a svět Heaven,10 - svět Battleground)
2.Všech 50procent členů musí mít hodnotu armády nad 100 000.
3.Jeden vůdce aliance musí vyhlásit válku,zaplatit ji (cena se lišší podle typu války)a zadat datum startu války.
4.druhý vůdce aliance musí válku přijmout a pak už se čeká jen na start.
Bitvy probíhají ve válkách úplně stejně.Soupeř je vybírán náhodně ze všech klanů v nepřátelské alianci. Klany musí mít hodnotu armády nad 100 000.

Externí odkazy

Stránky hry Land of Ice
Stránka o LoI (vhodné pro začátečníky)
Příběhy a informace o LoI